5 סיבות שמאיצות את הזדקנות העיניים שלך

הזדקנות עיניים | קרם עיניים

נכון שלפעמים אין מספיק שעות ביום לשנת לילה טובה. בנוסף הוסיפי גנטיקה,לחץ ואת כוח המשיכה ומה שתקבלי זה עיגולים כהים ונפיחות מתחת לעיניים שלך, אלו גורמים שמוסיפים מיד מס’ שנים למראה שלך.אבל אלו אינם הגורמים היחידים שגורמים למראה מבוגר יותר של העיניים.

חלק מהרגלי היופי היומיומיים שלנו הם גם אשמים בחלקם. היום במאמר אנחנו נסביר לך מה את עושה לא נכון, ואת הצעדים שאת צריכה לנקוט כדי להחזיר את הזוהר הנעורי של העיניים שלך.

1. את מקרצפת יותר מידי את אזור העיניים שלך

כולנו יודעים שחשוב להסיר איפור עיניים לפני השינה, לא משנה כמה אנו עייפים. אבל העניין הוא עם הצלליות שהסתובבת כל היום ומסקרה אטומה למים – הם יכולים להיות די עקשניים.אז את עושה את מה שכל אדם עייף ומותש: את משפשפת את העיניים. אבל הסרת איפור נמרץ יכולה למשוך את העור בעיניים ומתחת לעיניים ולפגוע בהן, לגרום לנימים שבורים ו (ניחשת נכון) לעיגולים כהים. כדי לוודא שאת לא משפשפת את אזור העיניים שלך, את צריכה להשתמש בניקוי איפור על בסיס שמן כדי להמיס את איפור העיניים שלך.

2. את לא משתמשת בקרם עיניים

תשאלי כל רופא עור או קוסמטיקאית והם יגידו לך את אותו הדבר : קרם עיניים הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר במשטר האנטי אייג’ינג שלך. העור סביב העיניים הוא העור הדק ביותר בגוף שלך, מה שהופך אותו לרגיש ופגיע יותר. אין פלא שסימני הגיל מופיעים ראשונים דווקא באזור הזה

3. את משתמשת בקרם עיניים שלא מתאים לך

לא כל קרם עיניים הוא מתאים עבור העור שלך.

  • לקמטוטים בצידי העיניים: חפשי קרם עיניים המכיל רטינול.זהו נוגד חמצון חזק מאוד שהרבה רופאי עור ואסתטיקה ממליצים, בגלל יכולותו לטשטש קמטים. או קרם עיניים אשר מכילים רכיבי לחות במיוחד כמו חומצה היאלורונית ושמנים בוטניים – מסייעים בהזנת לחות העור מה שהופך אותו פחות פגיע לקמטים.
  • עיגולים כהים סביב העיניים: קרם עיניים המכיל חומרים כמו ויטמין C, ליקריץ, חומצה קוג’ית וניאצינמיד יכולים לסייע נגד עיגולים כהים ולסכל את תהליך החמצון המתרחש על פני העור שלך. רטינולים, פפטידים וקרמידים פועלים גם הם על ידי עיבוי וחיזוק העור, וגורמים לנימים שבורים להיראות פחות גלויים. מרכיבי קרם עיניים אחרים שצריך לחפש הם ויטמין K וארניקה – שניהם משמשים בדרך כלל להקלה על נפיחות ומשפרים את המראה של שינוי צבע.
  • נפיחות ושקיות מתחת לעינים: מלבד להוריד בכמויות של מזון מלוח ואלכוהול – האשמים העיקריים מאחורי הצטברות נוזלים מתחת לעיניים – חפשו קרם עיניים המכיל קפאין. מרבית המומחים מאמינים כי קפאין ממריץ את זרימת הדם ומכווץ את כלי הדם מתחת לעור, ומקטין את מראה העיניים הנפוחות. כנוגד חמצון, הוא גם מגן על העור מפני נזקי שמש.

4. את מורחת את הקרם עיניים לא נכון

למצוא את קרם העיניים הנכון עבורך זה רק חצי מהתהליך, כאשר את מורחת את הקרם עיניים את עושה הבדל עצום בלעדיו. כך תעשי את זה נכון: לאחר שטיפת הפנים ומריחת הסרומים והקרם הלחות שלך, קחי כמות של קרם עיניים או ג’ל בגודל אפונה עם הזרת,והטביעי נקודות קטנות מתחת לעיניים ומסביב עצם הגבה

לעולם אל תמשכי את העור. במקום זאת, יש לטפוח בעדינות את הקרם או הג’ל מהפינה הפנימית של העין לפינה החיצונית עד שהוא נספג. המתיני מספר דקות לפני שתמרחי קרם הגנה או איפור כדי להבטיח שהמוצר נספג לחלוטין.

5. את לא משתמש בדרמה רולר

כאשר מדובר על טשטוש קמטים יחד עם שימוש בקרמים שונים. שימוש שבועי עם מכשיר בשם דרמה רולר היא דרך יעילה נוספת ליצירת עור מוצק ובריא יותר. הרולר עוזר ביצירת תאי קולגן ואלסטין חדשים אשר אחראים על אלסטיות וגמישות העור שלך.וסופגים את הקרמים ב 80% יותר – אם את רוצה לקרוא יותר על דרמה רולר את יכולה להכנס למאמר שכתבנו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלילה למעלה